Galeria

Videło z Dni Sandomierza

Bardzo chcielibyśmy podziękować wszystkim uczestnikom. Oto materiał z całego koncertu. Mamy par ujęć z różnych kamer wiec, wkrótce może bedzie coś jeszcze fajniejszego 🙂

Galeria

Dni Sandomierza 2012 Letnie Jasełka

This gallery contains 1 photos.

Panie i Panowie niezmiernie miło nam potwierdzić ten arcy wyczekiwany Koncert! Choćby padał śnieg, była powódź i nie byłoby nic na świecie (Kononowicz, 2010) chcemy zobaczyć pełne błonia! Zaprezentujemy wam cały nowy materiał. Do domu wrócicie ze zdartymi gardłami i … Czytaj dalej

Galeria

RB sie próbuje i żyje!

Powitać, niejeden już podobno postawił nad nami kreskę, ale takiego… Gramy i będziemy krzesać stal. Oto coś nowego.

Galeria

Dark seszyn

This gallery contains 1 photos.

Oto nasze nowe foto:

Galeria

Samer ediszyn

Hej, wakacje zleciały i RB ucichło, ale czy na pewno?

Galeria

Koszulki

This gallery contains 2 photos.

Hej, po długim czasie w końcu zaprojektowaliśmy koszulki RB. Cena wyniesie max 40 zł. My na tym nie zarabiamy, są to wyłącznie koszty produkcji. Jeśli ktoś reflektuje na wysyłkę, musi doliczyć około 5zł. Im nas więcej tym może firma coś … Czytaj dalej

Galeria

New

Hej, wiemy…jesteśmy leniwi:) Mało info, muzy i koncertów… ale! pracuje nad tym. Oto trochę hałasu dla was: Wkrótce może jakieś fotki? koszulki? koncerty? Pozdro! RB Więcej w środku